İş barədə məlumat
Məsrəf analizini izləmək və kontrol etmək.
Ortaq şirkətlərlə, qeyri-ticari tədarükçülər və debitor cariləri üzrə üzləşmələri təşkil etmək.
Xərc mərkəzlərinin yaradılmasına və təyinatı üzrə bölgünün aparılmasına nəzarət etmək.
Xərclərin aidiyyatı strukturlar üzrə təsdiqinin alınmasına nəzarət etmək.
Şirkətdaxili əməliyyatlar üzrə xərc bölgü meyarlarını analiz etmək, büdcəni kontrolda saxlamaq.
Şirkətə dəymiş zərər üzrə ödənilən vəsaitin gəlirə tanıdılmasını kontrolda saxlamaq.
Qeyri-ticari carilərin qalıqlarına nəzarət etmək.
Aylıq bölmə üzrə qoyulan hədəflərə çatılmasına nəzarət etmək.
Bölmənin iş yükünü əməkdaşlar arasında bölüşdürmək.
Tabeçiliyində olan işçilərin iş bölgüsünə, davamiyyətinə və nizam intizamına nəzarət etmək.
Görülən işlərlə bağlı hesabatlar hazırlayaraq hesabat verdiyi instansiyaya təqdim etmək.
İmtiyazlar
Nahar təminatı
Servislə təmin olunur
korporativ nömrə ilə təmin olunur
İş qrafiki: 5 gün, 09:00-18:00
Karyera yüksəlişi
Peşəkar təlim imkanları