İş barədə məlumat
• Rəhbərin inzibati idarəetmə fəaliyyəti istiqamətində məktub,sorğu və digər sənədləri tərtib etmək
• Rəhbərin göstərişi ilə təyin olunan vaxta və yerdə iclasın keçirilməsini təmin etmək
• İşgüzar yazışmaların və danışıqların aparılması.
• Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsini təmin etmək
• Telefon zənglərinin cavablandırılması, məlumatların qeydə alınması, şirkətin rəhbərliyinə və əməkdaşlara yönləndirilməsi
• İşçi və direktor arasında işlərin kurasiya edilməsi.
• Fayllar və sənədlərin effektiv təhvil verilməsini təmin etmək.
• Rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
İş Şəraiti:
• İş qrafiki: 5/2, 09:30-18:30
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
• Əmək Haqqı: 800 AZN net
• İş yeri: Çıraq Plaza Tbilisi pr. 49C