• Ofisə gələn qonaqların qarşılanması və müvafiq şöbəyə yönləndirilməsi;
• Gələn zənglərin cavablandırılması və müvafiq əməkdaşlara yönləndirilməsi;
• Şöbələrin sənədləşmə və iş prosesi ilə bağlı tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi;
• Ofisin ümumi düzəninə nəzarət.
Həftə içi 5 iş günü
Qeyd : CV - lərinizi resepşn başlığı ilə hr@avismed.az ünvanına göndərməniz xahiş olunur
Namizədə tələblər
• Ali təhsil;
• Kommunikasiya bacarıqlarının yüksək səviyyədə olması;
• MS office proqramlarından orta səviyyədə istifadə bacarığı;
• Xarici dil bilikləri (rus dili və ingilis dili bilməsi arzuolunandır);
• Gülərüz , pozitiv və məsuliyyətli xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.