• Nəzarətində olduğu kateqoriya üzrə işin aparılması;
• Mövcud təchizatçılarla məhsulların alış həcmi, satış qiymətləri, kampaniyalar, investisiya məhsulları və digər aktivliklər üzərindən danışıqların aparılması;
• Səmərəli təchizatçıların tapılması və əməkdaşlıq təkliflərinin hazırlanması;
• Kateqoriya üzrə məhsullara satış qiymətlərinin təyin edilməsi;
• Kateqoriya üzrə apteklərdə məhsulların mal qalıqlarına nəzarət;
• Kateqoriya üzrə apteklərdə hərəkətsiz məhsulların izlənməsi və onlarla bağlı tədbirlərin görülməsi;
• Endirim kartlarına tətbiq olunan faizlərin bazada işlənməsi və nəzarəti;
• Eksklüziv məhsulların kampaniya aktivliyinin aparılması;
• Onlayn satış və məhsulların saytda aylıq endirimlərinin siyahısının hazırlanması;
• Əczaçının bonusun qazanması üçün investisiya siyahısının hazırlanması və proqrama işlənməzi üçün təhvil verilməsi.
İş şəraiti:
• İş yeri: BEGOC Biznes Mərkəzi (ünvan: Zərifə Əliyeva küç., 93)
• 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan - 18:00-dək
• Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
• Tibbi siğorta ilə təmin olunma;
• Əmək haqqı müsahibə əsasında razılaşdırılır.
Namizədə tələblər
• Tibbi ali təhsil;
• Müvafiq sahə üzrə ən az 3 il iş təcrübəsi;
• Dil bilikləri: Azərbaycan dili sərbəst və rus yaxud ingilis dili üstünlükdür;
• Punktual, kreativ və innovativ olmaq.
Müvafiq tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi hrdepartment@zeytunpharma.az elektron ünvanına göndərməyiniz və subject (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməyiniz xahiş olunur.